wow

Wow, wow är det ända jag kan säga nu. Såg denna intervjun för något år sedan, tänkte inget speciellt förutom att han hade rätt. Nu kollade jag på den igen. jag är mållös. Seriöst, hur i helvete kan en person bli så smart? Jag är förbluffad. Jag tar åt mig mer av denna intervjun den här gången än förra gången. För under dom här åren har jag funderat mer på dagens samhälle. Skolan, orättvisor och rasism. JAG är verkligen inte så smart som Tupac. Har funderat mycket på samma saker som han men har aldrig kommit fram till det han hade. Han ger mig alla svar. jag håller med om allt. Det hoppas jag att många av er gör. Det är sorgligt att denna intervjun bara har runt 10 000 visningar på youtube. Människor måste verkligen börja öppna sina ögon och inse att vi måste göra saker för att saker ska ändras, för att vi och våra barn ska få en bra värld. KOLLA på denna intervjun. Jag tvingar er absolut inte. Erat val men jag är säker på att ni kommer att hålla med om en hel del. Han är makalös. Så sjukt jävla synd att han inte finns längre. kan nästan inte vara ledsnare. Ifall HAN hade levt nu, tills han blev gammal, så är jag SÄKER på att han hade gjort stooora förändringar mot det bättre i denna värld, 100% säker....

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt vakra namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Blogg, hemsida m.m.?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0