Sjukisen

Hejsan på ersan. How are youu? Hoppas ni mår bra. Jag mår dock inte så bra. Vaknade mitt i natten av att jag var jätte varm och kände mig allmänt sjuk. Så vände på mig så jag låg med fötterna på kudden om ni förstår vad jag menar ;) på morgonen sen när jag vaknade så kände jag ju mig inte bra. Så idag har jag varit hemma och kollat på film hela dan typ. Kollade på The notebook, och ja det var första gången jag såg den. Vet att det är sjukt men bättre sent än aldrig. Så sjuuuukt bra film! Löjligt. Så sorglig. Grät floder. Men har ändå varit på bra humör. Människor som gör en på bra humör. Nu ska jag ringa goschen så ni får ja det bra! Goood night. Puuuussssss


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt vakra namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Blogg, hemsida m.m.?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0