Sååå glaad

Hej mina käraste! Har inte bloggat på lääänge. Inte vetat vad jag ska skriva om. Men jag börjar väl att skriva lite allmänt. Igår så var jag på utvecklingssamtal. Det gick la bra. Efter det så åkte familjen till göteborg. Min lillebror skulle spela en handbolls match där. Det känns som att det var 10000 år sedan jag var i göteborg nu när mitt fritidskort har gått ut :( jag som älskade känslan av frihet av att ha ett sådant kort och bara åka vart man vill när man känner för det. Så ja, jag är deprimerad över det, haha. Idag har jag kännt mig löjligt glad. När jag vaknade vaknade jag med ett leende på läpparna. Såå härligt. Har saknat mitt "glatta humör". Haha nej men liiiiiite bättre har jag ju mått än vad jag har gjort nu. Varit allmänt trött bara typ. Men nu börjar jah komma tillbaka till mina gamla elina spår. Känns så sjukt sköööönt! Idag var jag även på läsning i kyrkan. Seeeegt som in i men det funkade. Så ikväll har jag skuttat runt , bokstavligt talat, i hela huset, städat i toaletterna (tillochmed det var kul så ni kan ju tänka er), pratat med kompisar och lyssnat på musik och haft det allmänt gött. Älskar sånna här dagar. Hoppas att det känna lika bra imon, gör det säkert. Puuuusss på er! Taggataggatagga för #filmfridays imorgon dåååå
Bild på mig och min bror i disneyland. Åååhh ta mig tillbaka till pariiisssss


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt vakra namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Blogg, hemsida m.m.?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0