oktober

Tjabah!
Nu är det oktober, guttan. Kallt som attans. frös som en gris när jag vaknade idag och även när jag cyklade till skolan. I oktober har jag en del planerat, vilket är überkul. Nu på fredag ska jag till Natalie på tjejkväll för att hon har fyllt år. kuuuuuul. Den 12 ska vi ha kalas för lite people. Tror att det var för att min pappa fyller år, haha. Men han fyller iallafall år imon så hoppas det blir lite mys då. Sen har jag även lite andra roliga saker planderade! taaggaad. haha. Men nu sitter jag i cafet med natalie så ska vara lite social med henne. hade matteprov nu på morgonen vilket gick skit. får se hur det blir. Puuusss på eeeerrr.
liten redigering jag har gjort. Från musikvideon Fashion killa -  A$AP Rocky

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt vakra namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Blogg, hemsida m.m.?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0