Mycket nu

Heeeej darlinz. Idag så har jag varit i skolan. Var ej i skolan igår för jag kände mig inte riktigt bra. Jag är förkyld och så. Men det är bättre nu! Efter skolan idag var jag med wilma. Gjorde olika saker. Sen följde jag henne till hennes pappa så tog vi adjö där 😉haha. Men idag har varit en bra dag. Är riktigt glad. Loooooov nästa vecka! Så sjuuuukt skönt! Slippa skolan lite nu liksom. Har mycket inlämningar nu. Engelska historia och spanska prov på fredag. En sak som jag tycker är väldigt dåligt av lärarna nu är att ge oss läxa över lovet. Direkt samma vecka som vi börjar ska vi ha verbtest i engelska och även no prov och hemkunskaps prov. Då måste man ju jobba under lovet som man egentligen har ledigt på. Tycker jag är riktigt dåligt. Men nu ska jag sooova. Behöver verkligen det nu känner jag. Puuussssss. Kommer iallafall somna med ett leende på läpparna....


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt vakra namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Blogg, hemsida m.m.?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0