25 yevrs

ååååhhhh, idag fyller goschen A$AP Rocky 25 år. GRATTIIIS! så glad. Älskar verkligen A$ap. Han påminner mig om Tupac på det sättet han tänker och pratar i intervjuer. Han är väldigt smart och omtänksam. Älskar att kolla på intervjuer av olika artister, då får man verkligen se hur dom tänker och A$ap är väldigt musikintressead han rappar liksom bara inte vilket jag gillar. På så sätt är han en förebild för mig. Han är även en förebild för mig inom mode. Sjuuka kläder har han på sig. Och såklart blir man lite extra glad när man ser att han brukar använda precis samma skor som mig, Nike air force. änna gött. Men jag hoppas han får en fantastisk dag idag! Hatten av för A$ap Rocky♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt vakra namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Blogg, hemsida m.m.?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0