Orkar fan inte

Ååhhh detta jävla plugg! Tar upp all fritid och även påverkar ens relationer till folk för att man kanske inte hinner snacka eller göra något. Börjar iallafall bli klar. Imorgon blir en riktigt bra daaaag asså! När jag kommer hem från skolan så ska jag och min mamma åka in till gbg för att jag behöver nya byxor. Behöver det något sjukt nu asså! Men sen ska vi äta något gojtigt. Sen vid typ 9 tiden så ska vi kolla catching fire. Har fan taggat till denna filmen ända sedan förra hösten. Älskar hungergames och alla säger att denna är så sjukt bra så jag skulle inte kunna tagga mer. Men bion börjar vid 9 och den är 2 och en halv timma så kommer hem väldigt sent imon. Och lilla jag som inte har sovit bra under hela veckan. Haha. Löser sig allt. Puuuuuusssss


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt vakra namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Blogg, hemsida m.m.?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0