fivehundred

ååååååhhh såå glad! Såg att min första cover, Stay med Rihanna, nu har nått 500 visningar på youtube! Jag är väääldigt tacksam över detta. När jag kollar på videon nu så finns det en hel del jag vill ändra, haha! Vi kan ju börja med valet av kläder. Jättte snyggt... vi får inte heller glömma att jag precis hade vaknat och inte fixat fejset eller håret så håret ser ju ut som ett jävla råttbo men aa.... det finns väl värre saker att oroa sig över, haha! 9 månader sedan jag la ut den nu. En hel del massa saker har hänt sedan dess. Inte bara som person utan även utseendet. Detta året har varit händelserikt. Allt har nog nästan förändrats.. och en heell del massa saker man har lärt sig på vägen. Konstigt det kan kännas ibland att kolla tillbaka. Man behöver inte kolla tillbaka så himla långt heller. Det räcker med ett år så har allt förändrats. Sjukt på ett sett. Haha, nu får jag några jävla tillbaka blickar här så nu tror jag att det är bäst ifall jag slutar skriva. Puuuusss på er! 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt vakra namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Blogg, hemsida m.m.?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0