femtonde

heej darlingz. Längesen nu.... enda anledningen som finns är att jag inte har orkat. Inte vetat vad jag ska skriva om. Tänkte ändå uppdatera lite. Nu i veckan har jag ej gjort så mycket. Mesta dels pluggat och lite sånna saker. Idag så har jag varit i skolan vilket var okej. Nu på kvällen så har jag duschat, kollat på matchen med Sverige och portugal. Även kollat på danslektioner som jag eventuellt kommer börja i. Åter kommer om deeeet. Men så har jag snackat lite med goschan också. Ska hem till henne imorgon och sova över, FF. haha. Nu tänkte jag precis kolla på en film men när jag började skriva denna meningen så kollade jag på klockan och märte att den var halv 12 och jag märkte även att jag var väldigt trött så det blir nog inget med det, haha. Ska ge er lite smått och gott här nedanför nuuuu. puuuuusssss.
 
 
Justins trailer. Blev seriöst tårögd. får se hur det kommer att gå när man ser den på bio. Kommer ge mig så många flashbacks från förr när han var liten och även från konserten. ohhh....
en låt som betyder mycket....♥
är sååå sjukt kär i Rihanna. ååhh allt med henne är perfekt. och låten. kanske ny cover....? ;)
wanties atm *___*
Man taggar ju inte nog lite heller.... guttan va jag har längtat efter denna film. Drogade första varje dag ett tag.
Söööötaste jag seeetttt!! Den lilla bebisen till höger asså... döör. lilla ashley♥ (mina skor på vänstra bilden med;))
Sjukans mysig daag med bumbibjoorn. sushi och bio är ju för fan inte fel asså.
Lite random bilder från min mobil. Bilden till vänster är min bakgrund on my phone, legenden himself. Och den andra en bra text bah.
Avslutar inlägget med den bästastebästaste låten. Betyder så sjuuukt mycket. älskar dig....♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt vakra namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Blogg, hemsida m.m.?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0