slö

Lite update. Just nu slöar jag bara. Har min goschiga victoria body lotion jag fick av bumbi igår så jag smörjer in mig lite med den. Lyssnar på muuusic. Försöker läsa, funkar la sisådär väldigt dåligt. Jag sitter i sängen och vill bara sova. tröööööttt som fan. Ni får ha det bra gosingar ♥
 
ååååhhh juste! På Fredag ska jag, Natalie och Emma åka in till Stenungsund för att köpa ingredienser för att göra hemmagjord sushi. Så jävla mycket saker man behöver. Ska bli sååå niiice. Tänkte även skoja till det lite med godis sushi, hur underbart låter inte detta?!♥

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Gud så gott!

2014-02-11 @ 14:31:56
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera här:

Ditt vakra namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Blogg, hemsida m.m.?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0